Després d’una anàlisi en profunditat de la marca de la teva empresa o negoci i de la creació d’un bon disseny, és hora de triar el format correcte del teu rètol.
Una vegada que arribem a un acord sobre el tipus i color de la informació que volem transmetre, hem de considerar quin tipus de rètol comercial és el més adequat per al teu negoci.
Que color és la façana del teu negoci? I que concepte de marca i negoci tens? Tots els passos realitzats anteriorment poden donar-te moltes pistes sobre quina mena de rètol hem de triar.
Si en el procés de creació del disseny, el nostre equip de professionals li ha presentat diversos suggeriments de format, llavors ara és el moment crític: l’elecció del format final. Bàners, lletres físiques, vehicles, lones i tanques publicitàries… Donada la diversitat de formats i grandàries existents, és lavors on Oblik Graphic Solutions utilitzem la nostra experiència per a assessorar-te i portar la teva marca al bloc més alt.
En aquest pas, has de tenir molt clar quin és el teu públic objectiu, perquè el com es vagi a fabricar el rètol per a botigues d’esport és diferent del format per a un bar de copes. Totes les formes i grandàries transmeten missatges diferents, i l’elecció del material i la tecnologia de la senyalització i retolació ha d’estar d’acord amb la marca i el seu objectiu principal.
A l’actualitat, la publicitat exterior s’ha convertit en un mitjà divers i versàtil. Triar el format correcte en la realització del teu projecte de retolació és un aspecte molt important, on Oblik Graphic Solutions com a empresa referent del sector a la província de Tarragona i en tota Catalunya t’assessorarà a dur a terme aquesta labor.