Lones publicitaries per a façanes d’edificis

Lones publicitaries per a façanes

Quan parlem de lones publicitàries, ens referim a suports publicitaris que s’instal·len a l’exterior dels edifici o façanes. Aquestes lones són una de les opcions més utilitzades per a promocionar empreses o marques, i han estat efectives durant molt de temps.

Hi ha moltes raons per a triar lones publicitàries, a continuació us expliquem quines són:

Dificultat per a veure el rètol de l’empresa o negoci:
Si el seu edifici s’està restaurant la façana, pot optar per col·locar lones publicitàries en les bastides. Aquest és un mètode econòmic i ràpid que fa que les empreses siguin visibles. Cal tenir en compte complir amb la normativa municipal que regula la publicitat exterior, perquè en àrees protegides o àrees cèntriques, ens trobarem limitats.

Les lones publicitàries que trobem en els edificis en restauració tenen la funció de captar l’atenció dels ciutadans mitjançant la seva gran grandària i a cridaners missatges corporatius.

A continuació et resumim els avantatges i materials per a obtenir més beneficis de les lones publicitàries.

Avantatges d’instal·lar lones publicitàries a les bastides:

  1. Impacte visual: Modifiquen l’entorn, li donen color i amaga un edifici en obres. La seva grandària i ubicació garanteixen que el contingut arribi fàcilment al destinatari. Podem trobar lones publicitàries en les façanes de grans magatzems, ja que ajuden a situar geogràficament el negoci en la façana de l’edifici, anunciar una nova obertura i finalment aprofitar el seu enorme format per a impactar al ciutada.
  2. Durabilitat i resistència: les lones publicitàries s’imprimeixen amb materials de gran durabilitat i resistents als fenòmens atmosfèrics.
  3. Són fàcils d’instal·lar: les lones publicitàries solen anar instal·lades a les bastides o a una estructura cargolada a la façana. Són fàcils de muntar i de desmuntar.
  4. Dimensions: Quant a la seva grandària, no hi ha límit. La lona pot cobrir tota la paret exterior de l’edifici sense reduir la qualitat de la imatge.

Tipus de materials per a les lones publicitàries:

  1. Lona Blackout: La impressió és a doble cara i el seu acabat és completament opac.
  2. Lona Frontlit: S’imprimeix sobre PVC blanc. És la més utilitzada, no es pot utilitzar a les façanes.
  3. Lona Backlight: És la lona perfecta per a rètols exteriors i interiors, és translúcida i es pot retroiluminar.
  4. Lona Microperforada: s’imprimeix sobre PVC amb microperforacions, és la més usada a les bastides d’obres o a localitzacions de molt de vent.

Oblik Graphic Solutions com a empresa de retolació i impressió digital de la província de Tarragona l’assessorarem en tot moment amb el material d’impressió per a la seva lona publicitària així com amb la col·locació en la façana. No dubtis a trucar-nos i demanar-nos informació.